zondag 18 maart 2012

Ding 26 privacy en veiligheid


Op Google zoeken naar 'mijn' bibliotheek en naam leverde maar 1 verwijzing op, en ook nog 1 van 2007. Gelukkig maar, want hoewel ik (denk ik) niets te verbergen heb, ben ik erg gesteld op mijn privacy. Als je het filmpje ziet van Privacy Matters zou je er bang van worden. Ik houdt er al niet zo van om mijn gegevens vrij te geven. Zoals ik in ding 25 al schreef, meld ik me niet snel ergens voor aan.

Vooral de boodschap van de meneer in het filmpje spreekt mij erg aan: Wees kritisch!

1 opmerking:

  1. Hoi Tuinfreak,
    2 verwijzingen, dat is heel erg weinig! En heel goed dat je je er bewust van bent waar je je wel/niet voor aanmeldt. Gelukkig kun je tijdens deze cursus alles bekijken en je eventueel aanmelden met de code die in het desbetreffende Ding is aangegeven. Makkelijk, én het scheelt veel vervuiling op het web als je een website verder niet gebruikt.
    Heb je verder ook nog links uit dit Ding bekeken? Dat kan ik niet uit je blogje halen. Ben je nog iets nieuws tegengekomen? Kun je daar nog iets over schrijven?
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen